wtorek, 3 marca 2015

Witajcie wszyscy!

Tradycyjnie zacznę od przedstawienia się, co myślę, że nie zajmie dużo miejsca.

Jestem niebieskooką, wysoką blondynką, która ma ogromne aspiracje do stworzenia własnego bloga, lecz jej zapał jest zwyczajnie słomiany.
A to właśnie jestem ja...
Na samym początku miałam okropną chęć stworzenia własnego vloga i nagrywania filmów na youtube, ale nic z tego nie wyszło. Zaczęłam więc tworzyć własne blogi, o których zapominałam po paru dniach. Mam szczerą nadzieję, że tym razem będzie inaczej i nareszcie zacznę pisać jak człowiek i przestanę przerywać w połowie, bo mi się znudziło. Oczywiście mile widziana jest jakakolwiek motywacja od czytelników (czyt. komentarze, obserwacje), ale ja nie nalegam...

Ten blog jest przeznaczony do opisywania mojego (nie)zwyczajnego dnia. Nie będzie to jednak taki nudny pamiętnik, w którym bym się rozpisywała jak to kogoś kocham, ochy i achy! Mam zamiar popisać się swoją umiejętnością lawirowania literami wokół was wszystkich i zwinąć do siebie przy okazji jak najwięcej osób, które klikną magiczny przycisk "obserwuj". Żeby to tylko nie okazał się oklepany, nudny i okropny pomysł...



Tak więc to chyba byłoby tyle. Może jeszcze kiedyś napiszę coś konkretniejszego.


Już nie będę pisać, że zapraszam do komentowania, bo to chyba jest oczywiste.


1 komentarze:

  1. Z powodu mojego starczego wieku ciężko mi się odnieść do tematyki bloga, tych wszystkich ahów i ohów, więc skomentuje tylko to na czym świetnie się znam: widzę ładne próby operowania słowem - nie idziesz na łatwiznę i za to wielki plus.

    OdpowiedzUsuń

 

Typowo nietypowy lajfstajl Template by Ipietoon Cute Blog Design and Homestay Bukit Gambang